برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

هستم هنوز

من میخوام ثابت کنم که هستم رفیق روزای سختی پس یاعلی

(

آدما میان تا عاشق باشن.اولش گنداب هستن و بعد خمیر و آخرش آدم. اما اگه زندگی و بودن بشه فقط تماشای حیونایی که دوپا هستن و تن فروش،کسایی که بهترین عکس زندگیشون رو از اندام مبارک تناسلی گرفتند،اونوقت خودت هم میشی پوچ و پوچ و پوچ که فقط بلده دنبال بهونه بگرده.دیگه نه حسی برات میمونه و نه برکتی.اونوقته که میبینی اون پرنده برا جفتش گل میاره و لونه میسازه،اما تو ... و هر وقت نتونستی به خودت بقبولونی که هنوز امیدی هست،پس بهتر که نباشی.اما همیشه بازنده ها هستند که نیستند. تو بازنده ای آیا؟)
و بازهم ممنون......... که خیلی چیزا را تو به من دادی

نسل من


ما نسل بوسه های خیابانی هستیم ،
نسل خوابیدن با اس ام اس ،
نسل درد و دل با غریبه های مجازی ،
نسل غیرت روی خواهر ، روشنفکری روی دختر همسایه ،
نسل لایک و پوک از روی قرض ،
نسل کادو های یواشکی ،
نسل خونه خالی و دعوت شام ،
نسل پول ماهانه ی وی پی ان ،
نسل صف و دعوا ،
نسل تف ، وسط پیاده رو ،
نسل هل ، توی مترو ،
نسل مانتو های تنگ ،
نسل " شینیون " زیر روسری ،
نسل شرت " play boy " هنگام سجده ،
نسل کارگران پیر مو رنگ کرده برای جوانی و پیشنهاد کار ،
نسل شارژهای اینترنی ،
نسل " copy , paste " ،
نسل عکسای لختی در ساحل دوبی ،
نسل جمله های کوروش و دکتر ،
نسل فتوشاپ ،
نسل دفاع از فاحشه ها ،
نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس ،
نسل سوخته ، نسل من ، نسل تو !
یادمان باشد ، هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم ،
بین عذاب هایمان ، مدام بگوییم ، یادش بخیر ،
دنیای ما هم همین طوری بود

                                          


                                                                                    

                                                                                  منبع سایتtaksong.ir

نمی تونم


از خدا چیزی نخواستم جز یه عشق یادگاری

بعضی موقع ها اون قدر غرق زندگی میشم نفس کشیدن هم یادم میره چه برسه نوشتن برا نوشتن خیلی چیزا باید داشته باشی تا بتونی بنویسی

نمیدونم شاید فراموشی گرفتم خیلی چیزا را نمی فهمم فقط اینو فهمیدم اگه بخوای زندگی کنی باید سنگ باشی تا بتونی طلا شی ولی من ..................

............نمی تونم ..............پس باید تو حسرت طلا شدن بمونم