برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

من دارم آدم میشم


سلام خدا جون خیلی وقته من اینجور باهات نحرفیدم راستش خیلی ازت دور شدم اونقد که دیگه یادم رفته در همه حال با منی نمیدونم چی بگم دیگه حرف زدنم یادم رفته دیگه دعای عهت یادم رفته یادم رفته آل یاسین فرهمند چه حالی میده یادم رفته نباید دروغ بگم مهربانی یادم رفته یادم رفته چه جوری بدون دلیل دوست داشته باشم خوب بودن فراموش کردم من هیچ وقت یاد نگرفتم دل به دست بیارم ولی اون موقع ها دل هم نمشکوندم خدایا میدونم دلتو شکوندم ولی تو همیشه با منی هیچ وقت نذاشتی پام از خط قرمزها اون ورتر بذارم خیلی دوست دارم خدای خوب من، بهت پشت کردم همین جور دارم میرم و تو هم افتادی دنبال من تو خیلی حواست به من بوده هست من خیلی وقتا یادم رفته تو خیلی چیزا به من دادی که از سرمم خیلی زیاد و تو این چیزا رو به من دادی و من دنبال یه مشت هدف های بی ارزشم خدایا من تصمیم گرفتم تو رو دیگه یادم نره یادم نره رو شونه هاتم و نباید خیلی چیزارو یادم بره خدیا تو خوب ترینی که به من دادی هستی من بنده خطا کارتو همیشه شرمنده کردی ولی من هر وقت شده کج رفتم خدایا دیگه نذار کج برم تو اونقدر خوبی که همه خواستهای همه رو بهشون دادی ولی بجای تشکر توهین شنیدی و یه خواسته دیگه خدایا کاش یه کم از صبرتم .......بازم دارم نا پرهیزی میکنم تو خواسته های قبل از اینکه به زبون بیاریم میدونی وهمشون برآورده میکنی خایا من میخوام که کمکم کنی اون بنده باشم که تو میخوای نه اونی که خودم میخوام خدایا ممنونم از همه داشته های که به من دادی چه اونای که میبینم چه اونای که نمیبینم