برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

خدایا توبه

چقدر گفتم حالِ همه ی ما خوب است و باز
تو حتی باورت نشد
خب راستش را بخواهی
آن روز باد می آمد
من هم دروغ گفته بودم به آسمان
یعنی گفته بودم خوبیم، حالمان خوب است،
اما تو عاقل تر از آنی که باورت شود!!!
به خدا من زنده ام هنوز
من تا هفت مرگ و
هفت کفن از خوابِ این جهان...
نخواهم رفت!
مگر ما چقدر بدهکارِ این لحظه ایم؟
گریه نکن عزیزم
بابای غمگینِ تو
تا باز آمدنِآن پرستوی خسته
به خواب نخواهد رفت.

هی پسر نکنه مخوای کم بیاری در بری!...؟!

کجا مخوای بری جای رو نقش هم نتونستیم پیداش کنیم . یعنی انقد بد شدیم که مخوای از ما فرار کنی.نگو که بخاطر کار و پول مخوای بری راستی اونجا که میخوای بری سه پل داره ؛ چال سگی داره ؛جاده گازی داره ؛ پوستی داره (فرودگاه پشت پوستی چی؟) باغای خاتونک باغ اوس آرش؛ زمین فوتبال تلمبه بادر؛تلمبه حاج کیوان ؛گودونی حاج عباس میدونم هیچ کدوم از اینا را ندار حتی در گلدونی من دعا میکنم کارت جورنشه این بار بخاطر دل خودم ولی میدونم تو یکی هر کاری دلت بخوا د می کنی تو برادر خوبی هستی دوچرخه سواریتم خوبه  نوشه گیریت با پلیت عالیه .............

برای آخرین بار

برای آخرین بار ، خداکنه بباره
تو این شب کویری ، یه قطره از ستاره
همیشه بودی و من ، تو رو ندیدم انگار
بگو بگو که هستی ، برای آخرین بار
وقتی دوری ، تنهایی نزدیکه
قلبم بی تو ، میترسه ، تاریکه
چه لحظه ها که بی تو ، یکی یکی گذشتن
عمرمو بردن اما ، یه لحظه بر نگشتن
تو چشم من نگاه کن ، منو به گریه نسپار
حالا که با تو هستم ، برای اولین بار
برای آخرین بار
وقتی دوری ، تنهایی نزدیکه
قلبم بی تو ، میترسه ، تاریکه

ما رفتیم جام جهانی

ایران با افتخار هر چه تمام تر و با نتیجه هر چه سنگین تر تیم پر قدرت نمی دونم حالا اندونزی بود یا مالزی (فرقی نمیکنه  شکست هیچ چیز از ارزش های این دو تیم کم نمکنه ) ما بردیم  اونم با یه نتیجه کهکشانی اصلا هم مهم نیست که ما به جام جهانی میریم یا نه این برد تقدیم به وزیر خوش خدم ورزش (وزیر ما کاملا ورزشی و هرروز صبح  ده دقیقه ورزش صبح گاهی میکنه اونم با جوانان) راستی رقیب بی ارزش ما با نتیجه ضعیف و با ناداوری 6-0 برد ها... ها ...ها ما ایرانیم و ما همیشه قوی هستم و میبریم