برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

برگی پاییزی

دارم یخ میزنم تو این پاییز درد

اولین پست دوست

گفتم:

نمیدانم که در قیـــد که هستی         طــرفـــــــدار خدا یا بت پرســـــتــــی

نمی دانم در این دنیای محشر         به چه عشقی چنین ساکت نشستی

 

گفت:                       

طرفدار خدای عشقم ای یار            از این عاشق کشی ها دست بردار

که کار بت پرست بی وفایی            نه  من  که  غصمه  درد  جدایـــــی

 

گفتم:

خدا را با تو هرگز نیسـت کاری         که  تـــو  نا خــــــدای  روزگاری

به روی زورقی درهم شکسته          مثل ماه ی که رو ابرا نشستـه

 

گفت:
اگر من ناخدایــم  با خدایــم             نــکن تــو از خدای خود جدایــم

به تو محتاجم ای یار موافق             به تو محتاجم ای همراه عاشق

 

گفتم:

خدای عشق  تو  داره  خدایـی         که  تو  دینـش گنـاه  بی وفایی

بگو رندانه می گویی صدف سوز        تو  نور ماه ی  و  من نور فانوس

تو هشیارانه گفتی یا ز مستی         نفهمیدم که در قید که هستی

 

گفت:

من غرق سکوتم تو بخوان قصه پرداز تویی           من هیچم و پوچم تو بمان سینه و راز تویی

بــه تــو محتـــــاجم ای یــــــار موافـــــق             بـــه تـــو محتــــاجم ای همـــراه عاشـــق

 

گفتم:

من غرق سکوتم تو بخوان قصه پرداز تویی           من هیچم و پوچم تو بمان سینه و راز تویی

                                   من رو به زوالم دم آغاز تویی....

                                                                              اولین پست بیست یک سالگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد